מעוניינים לבטח משאיות קלות? המרכז לביטוחי משאיות הוא המקום בו תוכלו לקבל את התנאים הטובים ביותר במחירים הטובים ביותר. מחירים של ביטוחי משאיות נקבעים בהתאם למשקל המשאית, ככל שהמשאית כבדה יותר כך מחיר הפוליסה עולה בהתאם. הסיבה לכך היא גורם הסיכון. משאיות כבדות מעורבות בהרבה יותר תאונות, גורמות לנזקים חמורים יותר ושוות הרבה יותר כסף. אם לכם יש משאית קלה אין כל סיבה שתשלמו מחירים גבוהים של משאיות כבדות. אנו מזמינים אתכם להכיר מסלול חדש של ביטוח למשאיות קלות עד 12 טון.

מסלול ביטוח חדש מוצע למשאיות קלות במחיר אטרקטיבי. בכדי ליהנות מהתנאים הטובים במסלול על נהג המשאית להיות בעל עבר נקי מתביעות למשך 3 שנים לפחות. הפוליסה כוללת הטבות של 50% הנחה בתשלום ההשתתפות העצמית במוסכי ההסדר (שאר התשלום מוסדר על ידי חברת הביטוח ישירות מול המוסך), תוספת כתב שירות גרירה וחילוץ ללא עלות, ביטוח שמשות ללא עלות ועוד. אם אתם מחפשים ביטוח משאית קלה ויש לכם עבר נקי מתאונות ב-3 השנים האחרונות צרו קשר עם נציגי המרכז עבור ביטוח משאיות לקבלת הצעה.

איזו פוליסת ביטוח מתאימה למשאית שלי?

סוכן ביטוח מקצועי ומנוסה יודע איך להתאים נכונה בין הצרכים והציפיות של הלקוח לבין תנאי הפוליסה. הוא יודע איך להרכיב מערך של כיסויים המספק לכם הגנה מלאה במחיר אטרקטיבי. כל זאת נעשה תוך הקפדה על שקיפות מוחלטת מול הלקוח ושירות אישי. בכל מקרה של תביעה בה עליכם להפעיל את הפוליסה הסוכנות מלווה אתכם ומסייעת לכל אורך הדרך.

הצעד הראשון לקראת בחירה נכונה של פוליסת ביטוח למשאית מתחיל בהבנה של הצרכים שלכם והכיסויים הדרושים לכם. נוכל לקבוע זאת לאחר שנקבל פרטים אודות מאפייני השימוש במשאית, משקל המשא אותו נושאת המשאית, העברת חומרים מסוכנים, שימוש באביזרים מיודים המותקנים על המשאית, טווחי נסיעה, מספר נהגים, מאפייני הנהגים ועוד. בהתאם למאפיינים שלכם נרכיב פוליסת ביטוח המבטחת את המשאית במלוא שוויה בצורה המקיפה ביותר. התאמה נכונה בין הפוליסה לבין המשאית היא הדרך היחידה להבטיח הגנה מלאה על הנכס שלכם ופיצוי הולם במקרה של אבדן.