צרכנים נבונים יודעים איך לקבל את התמורה הטובה ביותר בעד כספם. הם מבצעים השוואות מחירים חכמות ולא חוששים לפנות אל סוכנויות ביטוח בבקשה לקבל מחיר זול יותר מהמחיר אותו הם משלמים היום. אתם תופתעו לגלות שבהרבה מקרים הם מצליחים להוזיל את חבילות הביטוח שלהם, לקבל יותר ולשלם פחות.

אם הגעתם לכאן אנו משערים שאתם בעלי משאית אחת או כמה משאיות, אתם מחפשים סוכנות לביטוח משאיות שיכולה לתת לכם מחירים אטרקטיביים, כיסויים רחבים ושירות אישי. המקום בו תוכלו לקבל את מבוקשכם הוא המרכז לביטוחי משאיות ושאר כלים כבדים. אצלנו תלמדו איך לשאול את השאלות הנכונות ולקנות ביטוח משאית מורחב מבלי לשלום יותר מדי.

מדוע צריך ביטוח משאית?

ממש כפי שמשאיות דורשות רישיון נהיגה מיוחד, כך הן דורשות גם פוליסת ביטוח מיוחדת. הנתונים מראים כי ישנה מעורבות של משאיות ב-30% מתאונות הדרכים בישראל. השעות הרבות אותן מבלות המשאיות על הכביש יחד עם משקלן, מרחק העצירה הארוך והשטחים המתים לראייה בצדי המשאית, מעלים משמעותית את הסיכונים לתאונות.

היקף הנזק לרכוש באותן תאונות בהן מעורבת משאית גדול יותר משמעותית בהשוואה לתאונות בהן מעורבים רק רכבים פרטיים. גם כאשר מדובר רק במגע קל של המשאית עם רכב פרטי, בשל גודלה ומשקלה הנזק שנגרם הוא רב. אם לא די בכך משאיות מהוות גם יעד פופולרי לגניבות. השווי הרב של המשאית מושך את הגנבים. בכל שנה נגנבות מאות משאיות.

שתי הפסקאות הנ"ל מסבירות היטב מדוע אתם זקוקים לפוליסות ביטוח בעבור המשאית שלכם. הגנה על עצמכם מפני קטסטרופה כלכלית מחייבת פנייה מהירה אל סוכנות לביטוח משאיות באמצעותה תוכלו לרכוש פוליסה מקיפה לכיסוי נזקי גוף, רכוש וצד ג'. הקפידו לוודא שאתם מוגנים באופן מלא מפני מקרים של גניבות או אבדן כושר עבודה של המשאית.

איזו סוכנות לביטוח משאיות כדאי לבחור?

אם אתם מחפשים לבטח לראשונה משאית חדשה או לחדש פוליסה קיימת, אנו מזמינים אתכם אל המרכז לביטוחי משאיות בתנאים הכי טובים ובמחירים בכי טובים. בעבור כל לקוח אנו מבצעים התאמה של הכיסויים בפוליסה לצרכיו האישיים. יחס אישי ושירות אישי לכל לקוח מאפשרים לנו להכיר אתכם טוב יותר, וכך לדעת טוב יותר מה אתם צריכים ויכולים לקבל.