בחירה חכמה של ביטוח משאית מתגלה בעת צרה. באותם רגעים בהם המשאית מעורבת בתאונה או נגנבת אתם מגלים את חשיבות הפוליסה ואת היתרון הגדול בסוכנות ביטוח חזקה לצדכם. פוליסות ביטוח למשאיות נרכשות בסוכנויות ביטוח בעלות התמחות מתאימה. הפוליסות המבטחות משאיות ושאר כלי רכב כבדים מורכבות, לא כל סוכן ביטוח שמכיר פוליסות רכב יוכל למכור לכם את הפוליסה המתאימה לביטוח המשאית שלכם.

חשוב לזכור כי משאיות מביאות עמן רמת סיכון גבוהה יותר, בהשוואה לרכבים רגילים המשאית יקרה יותר, מעורבת בהרבה יותר תאונות, נמצאת זמן רב על הכביש ובעלת פוטנציאל לגרימת נזקים משמעותיים לרכוש צד ג'. משמעות הדבר בעבור חברות הביטוח היא רמת סיכון גבוהה. הן אינן ממהרות להציע מחירים אטרקטיביים או הטבות לבעלי משאיות, הגורם אשר פועל לטובתכם במאמצים להוזיל את המחירים ולשפר את התנאים הוא סוכנות הביטוח.  המרכז לביטוחי משאיות פועל אל מול חברות הביטוח בכדי לספק לכם את המחירים הטובים ביותר.

ביטוח של צי משאיות

אם יש לכם כוונה לבטח כמה משאיות ציינו זאת בפני חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח בכדי לקבל הצעת מחיר מוזלת. לגיטימי יהיה לצפות למחיר קבוצתי. לכם כבעלי כמה משאיות יהיה נוח יותר לנהל את נושא הביטוח כאשר כל המשאיות מבוטחות באותה החברה. ריכוז של כל תיק הביטוחים שלכם באותה הסוכנות/חברת ביטוח יסייע לכם לקבל תנאים טובים יותר.

אלו פרטים תתבקשו למסור?

בדומה לפוליסת ביטוח לרכב פרטי, גם פוליסת ביטוח משאית כרוכה במתן פרטים הקשורים לנהגים. חברת הביטוח תבקש לדעת כמה נהגים צפויים לנהוג במשאית? מהו גילם? האם יש להם עבר של מעורבות בתאונות דרכים? נהגים וותיקים וזהירים עם רזומה נטול תאונות יוכלו לקבל הנחה במחיר הביטוח. נהגים כאלו כדאי לכם לשכור.

אם על המשאית שלכם מותקן מנוף או ציוד כבר אחר עליכם לציין זאת. ציוד יקר ערך או כזה המהווה גורם סיכון עשוי להשפיע על מחירים של פוליסות ביטוח משאית. חשוב להדגיש כי אתם כמבוטחים מחויבים למסור לחברת הביטוח מידע אמין. אם וכאשר יתגלה כי מסרתם מידע חלקי או שקרי, חברת הביטוח רשאית לנקוט בצעדים כנגדכם ואף לבטל את הפוליסה לאלתר.