אם אתם זקוקים למשאית לעסק אין כל חובה לרכוש משאית בעצמכם ולהתחיל בתהליך ארוך ומורכב של טיפול במשאית, אחזקה, מכירה ועוד. הדרך בה תוכלו ליהנות מכל היתרונות של משאית לעסק מבלי לבזבז זמן בטיפול ותחזוקה של משאית פרטית היא ליסינג משאיות במסלול תפעולי. חברת הליסינג היא שדואגת לבטח את המשאית ולתחזק אותה בעוד אתם פנויים לנהל את העסק שלכם, לקדם ולפתח אותו. צוות מקצועי בחברת הליסינג דואג לתחזוקה מלאה של המשאיות בהתאם לתקני הבטיחות המחמירים.

מסלולי ליסינג למשאיות מאפשרים לכם לבחור את המשאית המתאימה ביותר לשימוש הנוכחי. ניתן לשכור משאיות קלות ועד כבדות. אם אנכם בטוחים באיזו משאית כדאי לבחור הצוות המקצועי של המרכז לביטוחי משאיות ילווה אתכם לאיתור הפתרון הנכון והמתאים ביותר.

למי זה מתאים?

מסלולי ליסינג למשאיות מתאימים כמו כפפה ליד לחברות הובלה, קבלנים, מפעלים, המשאית משמשת בעבור רבים כלי עבודה מרכזי. על אף השימושיות של המשאית לא תמיד כדאי יהיה לרכוש משאית משלכם. עלויות של משאית חדשה מסתכמות בסכומים גבוהים של מיליוני שקלים. רוב בעלי העסקים מסוגלים לרכוש רק משאית אחת עם יכולות מסוימות בלבד, כל תוספת של מערבל בטון, מנוף או ארגז כרוכה בתשלום נוסף משמעותי.

בעזרת מסלולי ליסינג למשאיות אתם נהנים מפתרונות מימון נוחים המאפשרים לכם שימוש מלא במשאית בתנאים נוחים. היום כבר לא צריך לרכוש בעצמכם את המשאית בסכום מלא בכדי ליהנות מהשימוש ממנה. מסלולי הליסינג מאפשרים לכם להשתמש בהון העצמי למטרות מניבות יותר (השקעות ששומרות על ערכן) על פני השקעה במשאית שמאבדת מערכה מהר מאוד.

מסלול ליסינג תפעולי למשאיות

  1. ראש שקט ללא דאגות תחזוקה.
  2. אפשרות לתוספת לעסקה בהתאם לצורך.
  3. שירות משאית חלופית במקרה של תקלה.

המסלול קובע תשלום חודשי בעבור השימוש במשאית. בתום תקופת הליסינג יהיה עליכם להחזיר את המשאית עם בלאי סביר. במקרים בהם בלאי המשאית אינו סביר ייתכן ותידרשו לשלם בעבור הנזקים שנגרמו. קיימים גם מסלולים של ליסינג מימוני המאפשרים רכישת משאית בתנאים נוחים מבלי להגביל את מסגרת האשראי.