החוק מחייב אתכם לבטח כל משאית בביטוח חובה. נהיגה ללא ביטוח חובה היא עבירה חמורה על החוק. אין כל חובה על פי חוק לבטח משאיות בביטוח מקיף או ביטוח צד ג'. למרות זאת, רוב בעלי המשאיות בוחרים לבטח את כלי הרכב הכבדים והיקרים בפוליסת הביטוח הטובה ביותר שיוכלו למצוא ולממן. המשאיות מבלות בכל יום שעות ארוכות על הכביש, הן נושאות משאות כבדים ומסורבלים, הסטטיסטיקה מציגה הסתברות גבוהה למעורבות של נהגי משאיות בתאונות דרכים. האחריות האישית שלכם לא תאפשר לכם להעלות משאית אל הכביש ללא פוליסת ביטוח משאיות המספקת לכם הגנה מלאה. 

חשוב להבהיר כי ביטוח משאיות הוא ביטוח ייחודי ושונה מביטוחים של רכבים רגילים. צרכים מיוחדים של נהגי משאיות, מאפייני נסיעה ודרישה לביטוח גם תוספות המותקנות על המשאית (מנוף, רכינה, דופן הידראולית ועוד), הופכים את ביטוחי המשאיות מורכבים יותר משמעותית בהשוואה לביטוחי רכב רגילים. במקרה של גרימת נזק או גניבה, השווי הגבוה של המשאית הופך לתביעה יקרה מאוד לתשלום בעבור חברת הביטוח. 

סוגי ביטוח חובה על פי גודל המשאית

משאיות מבוטחות ב-3 פוליסות ביטוח חובה עיקריות : פוליסת ביטוח משאיות עד 10 טון, פוליסת ביטוח למשאיות במשקל של 10-30 טון, פוליסת ביטוח למשאיות ורכבים כבדים במשקל של 30 טון ויותר. את פוליסת הביטוח המתאימה למשאית שלכם תבחרו בשלב ראשון על פי משקלה. 

ביטוח חובה למשאית

פוליסת ביטוח אותה חייב כל נהג לרכוש. לא ניתן להעלות רכב אל הכביש ללא ביטוח חובה המכסה נזקי גוף במהלך תאונת דרכים. בבואנו לבחור בעבורכם ביטוח חובה למשאית נבצע השוואת מחירים חכמה בין כמה הצעות לאיתור ההצעה המשתלמת ביותר. 

איך לקבל את המחיר הטוב ביותר?

המורכבות של ביטוחי המשאיות מחייבת אתכם בפנייה אל איש מקצוע לאיתור הצעה משתלמת ובו זמנית גם מקיפה. הצוות המקצועי של המרכז לביטוחי משאיות מקפיד להרכיב בעבור כל לקוח חבילת ביטוחים הכוללת ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. המחירים האטרקטיביים מבטיחים שתקבלו את כל הכיסויים הדרושים לגם במחיר הטוב ביותר. אצלנו אפשר למצוא את כל סוגי ביטוחי המשאיות : כל המשקלים, ביטוח לנהג צעיר, ביטוח לנהג חדש, ביטוח לנהג וותיק.