לצרכים עסקיים ומסחריים, ניתן להשתמש במוצרי ביטוח חשובים. אחד מסוגי הביטוח הרלוונטיים לכל מי שעוסק בהובלה או העברות של סחורות נועד לכסות את שווי הסחורה שמעבירים. נזכור כי לאחר שמסיימים לייצר מוצר או סחורה, יש להעבירו למחסן. גם בייבוא של מוצרים, יש לבצע העברה של סחורות מן הנמל עד למרכז לוגיסטי או מחסן. לכל אורך הדרך, כאשר הסחורה נמצאת בבטן המשאית, עלולות להתרחש תקלות לא צפויות שפוגעות בסחורה. על מנת להיות מוכנים, צריך להכיר ביטוח מתאים, שנועד בדיוק לשם כך כמו למשל ביטוח חובה למשאית.

 

הסחורה יקרה – בטחו אותה

הכבישים מלאים סחורות הנעות אל המחסנים, בשווי של מאות אלפים ומיליונים. סחורה יקרה מעבירים אל חנויות, למרכזים מסחריים. כלי תובלה המעבירים סחורות בכל הארץ, לאורכה ולרובה. משאיות וכלי רכב מסחריים אחראים להעביר סחורה ששוויה כסף רב כחלק משרשרת האספקה. על כבישי הארץ, אפילו עכשיו, מועברת סחורה מכל הסוגים. והסחורה הזאת יכולה להינזק של הרבה מאוד סיבות. על מנת להתמודד, חשוב להיערך לבלתי צפוי. כפי שנהוג לבטח את התכולה של המחסן את תכולת הבית, כך חשוב לא פחות לרכוש ביטוח סחורה בהעברה.

כל מי שמעביר במשאית או ברכב מסחרי סחורה עשוי לגלות כי תוך כדי העברה עלולים להתרחש תקלות. סחורה עלולה להינזק בשל תאונה, בין אם בשל פגיעה בכלי רכב ובין אם בשל פגיעה באלמנטים אחרים. גם גניבות עלולות להתרחש, כאשר רכב המשא עצר למנוחה או לתדלוק בשלב כזה או אחר. המסקנה – בכל פעם שמתרחשת העברה או הובלה של מטען או סחורה, חשוב לדאוג לביטוח. כדי שלא להיתפס בלתי מוכנים. ביטוח סחורה בהעברה יכול לרכוש נהג מסחרי שמתפרנס מהעברות הסחורה. ביטוח כזה נחוץ לא פחות גם לחברות שילוח וחברות הובלה בעלות ציי רכב מסוגים שונים.

ברכישות ביטוח מסוג זה חשוב לוודא מהו היקף השווי הכספי המבוטח. בדקו היטב את תנאי הפוליסה וראו האם יש או אין השתתפות עצמית. בדקו מהי, אם בכלל, האחריות של הנהג בכל מקרה של נזק לסחורה. לאחר מכן, טפלו בנושא והיו בטוחים כשיש ברשותכם ביטוח משאיות סחורה בעברה.

ביטוח סחורה בהעברה